REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
https://smartzone.sklep.pl
§1
Określenie Sprzedawcy
Smartzone Sp. z o.o.
z siedzibą przy Pisarzowa 277, 34-654 Męcina
NIP:7372229754
REGON: 520068515
Telefon: + 48 690 660 569
E-mail: biuro@smartzone.sklep.pl
§2
Postanowienia ogólne
§3
Zamówienia
§4
Płatności
§5
Wysyłka towaru/Warunki dostawy
Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich lub udostępnia do odbioru osobistego w swojej siedzibie.
Czas dostawy:
Poczta Polska odbiór w placówce pocztowej: 1-3 dni robocze
Poczta Polska doręczenie pod adres:1-3 dni robocze
Paczkomaty InPost:1-3 dni robocze
Kurier GLS: 1-3 dni robocze
Przesyłki dostarczamy w dni robocze.
Czas potrzebny na dostawę liczony jest od momentu wysłania zamówienia z magazynu, do momentu dostarczenia przesyłki pod wskazany adres lub do punktu odbioru zamówienia.
§6
Reklamacje z tytułu rękojmi (konsumenci)
Sklep ustosunkuje się do żądań Konsumenta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania Konsumenta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
Przebieg postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określony jest przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa (w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich).
§7
Reklamacje z tytułu rękojmi
§8
Prawo odstąpienia od umowy
§9
Usługi świadczone drogą elektroniczną
§10
Ochrona prywatności
§11
Środki techniczne
§12
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
Załącznik nr 1
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Pisarzowa 277,
34-654 Męcina
biuro@smartzone.sklep.pl
Ja ___________________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________
Adres Konsumenta:_______________________________________________________________
Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________
Załącznik nr 2
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Ja ___________________________ niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:
Data wykrycia wady: _______________________________________
Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________
Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________
Adres Klient:_______________________________________________________________
Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.
*niepotrzebne skreślić
Wartość obniżenia ceny według żądania Klienta______________________________________
Informacje dodatkowe:_________________________________________________
Podpis Klienta**:_____________________________________________________________
**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Menu
Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera